Üzlet:
László Kerékpárszaküzlet
Cím:
XIX Budapest,
Határ út 30.
Nyitva tartás:
hétfő-péntek 1000 - 1800
hétfő-péntek 1000 - 1700 (télen)
szombat 1000 - 1300
E-mail:
Telefon:
+36 20 572 1015

együttműködő partner

Elite Novo Force mágnesfékes edzőgörgő

Elite Novo Force mágnesfékes edzőgörgő

Elite Novo Force mágnesfékes edzőgörgő

Elite novo force görgő , a kerékpárodat csak bele állítod és percek múlva tekerhetsz a szobában.

72.500,- Ft

Ajánlott fogyasztói ár: 80.560,- Ft

További adatok

  • Mágnesfékes technológia.
  • 8 f
    Az OKO márka létrejöttét valós igény hozta létre. A tubeless (tömlő nélküli) gumirendszert használó bicajosok tejszerű tömítőt igényelnek, ellenben ezek a tömítőanyagok hagyományos gumibelsőkben - legyen butyl vagy természetes latex alapú - gyengék, gyorsan kiszáradnak, tetejében kitisztíthatatlan, csúnya gumilabdákká állnak össze. A számos vízbázisú belső tömítőanyagot egyértelműen nem a kerékpárok szem előtt tartásával fejlesztettek ki. Az OKO néhány rövid év alatt megoldotta ezeket a problémákat, és hatalmas lépéseket tett a kerékpárpiacon.">okozatban, A kerékpár első fogása. Szándékosan nem irányításról beszélünk, mivel azt többnyire a testsúly áthelyezésével biztosítjuk. A kormány a kormányszárra rögzül, mely a villanyakhoz csatlakozik. A villa a kormánycsapágy segítségével fordul el a vázban. A kormány lehet egyenes vagy hajlított. Az utóbbi az ún. országúti kormány, míg az egyenes (kissé hátrafelé, esetleg felfele hajlított) típust MTB-ken allaklamzzák, bár itt elterjedt az emelt / hajlított kormány is. A két fő kormányfajta eltérő kialakítású fékkart igényel. Az egyenes kormányt egyetlen ponton érdemes fogni, a markolatnál. (Ezért használnak egyesek kormányszarvat, mely további fogáslehetőséget biztosít.) Az országúti kormány lefele, majd visszafele hajlik, a fékkart a legelső pontjára rögzítjük. Három vagy négy különböző fogást biztosít. Az időfutamkormány csak előre hajlik, országúti féket fogad. A kormány anyaga általában alumínium, de manapság egyre terjed a karbonhasználata. A kormány anyaga hajlamos a kifáradásra, így rendszeresen ellenőrizzük az esetleg jelentkező repedéseket.

     

    ">kormányról állítható ellenállás.
  • Misuro A B+ (Bike Positive) kerékpáralkatrész márkát és programot a Cseke Zrt. hívta életre. A hazai piacon népszerű B+ termékek. A CSEKE Zrt-t két család alapította, a Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a márkanév. A CSEKE először kiskereskedelmi tevékenyéget folytatott egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi „vonalra”, a 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. Termékeiket elsősorban szakkereskedések számára voltak elérhetők. Fokozatosan fejlődött exporttevékenységük, Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában is kaphatók voltak a Magellan és a B+ termékek. A CSEKE a versenysportolók támogatását előtérbe helyezte, a Magellan Team (MTB) csapat országos és nemzetközi viszonylatban kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban. A B+ termékek a kiskereskedelmi értékesítés mellett a Magellan kerékpárokon kisérték a bicajosokat megannyi szép kalandra, élményre!

     

    ">B+ szenzor kompatibilis. (My E-Training applikációval virtuális Két alkatrészre használjuk ezt a kifejezést: lehet a téli, beltéri edzésre használatos (edző)görgő, vagy a hátsó váltó kanalán lévő két görgő, melyből a felső a pozícionálásért felelős, míg az alsó a feszítésért. Ez utóbbi lehet ipari csapágyas, vagy siklócsapágyas, készülhet műanyagból (gyakoribb) vagy alumíniumból.

     

    ">görgővé alakítható)
  • Rendkívül stabil és biztonságos A kerékpár lelke, mely köré minden épül, azaz majdnem minden alkatrészt valamilyen módon közvetlenül a vázra szerelünk. Hagyományosan dupla háromszög alakú, elől az alsó-, a felső- és a nyeregvázcső alkot egy (többé-kevésbé) háromszöget, míg hátul a az utóbbi a tám- és láncvillákkal egy másikat. A váz általában csövekből épül fel, anyaga régebben kizárólag (ötvözött) acél volt, az 1990-es években ezt felváltotta az alumíniumötvözet, melynek modern kihívója a karbonszálas szerkezet. A vázon bowdenvezetésre, kulacstartó-felszerelésre, esetleg más kiegészítők befogadására alkalmas szemeket találunk. A különböző szakágakra készült vázak leginkább a kerékméretben (27" - országút/trekking/cross, 26" - MTB, triál, 20" - BMX, triál), illetve a fékrendszer tekintetében térnek el egymástól. A geometria, a vázak csőszögei, és azok hossza is rendkívül nagy mértékben változik, illetve az olyan paraméterek térhetnek még el, mint a köpenyszélesséhez tartozó nagyobb hely a tám-, illetve láncvillánál.

     

    ">váz.
  • 24-29” kerékpárral használható.
  • Fast Szabadonfutó-szerkezet nélküli egysebességes kerékpár. Lényegében a kerékpárok őse, ahogy a hajtóművet forgatjuk új fordul a kerék, és viszont. Menet közben folyamatosan hajtani kell, amíg forog a hátsó kerék addig a lábnak is fordulnia kell. Az 1920-as évekig ilyen kerékpárokkal versenyeztek országúton, mint például a Tour de France-on. Hegymenet előtt a kerékpárról leszálltak, áttételt váltottak olymódon, hogy a hátsó kereket átfordították és az agy túloldalán lévő lánckerékre helyezték a láncot. Lefele a versenyzők lábukat gyakran a vázra tették, mivel nem tudták követni az eszeveszett pedálfordulatot. Manapság a cirkuszi artistákon kívül csak a pályaversenyzésben használják az örökhajtós rendszert, illetve az utóbbi években a futárok kaptak rá a szabadonfutó nélküli kerékpárok használatára. (Ráadásul fék nélkül, ami városi forgalomban nem éppen életbiztosítás...)

     

    ">fixing rendszer: a kerékpár egy mozdulattal rögzíthető és kivehető a Két alkatrészre használjuk ezt a kifejezést: lehet a téli, beltéri edzésre használatos (edző)görgő, vagy a hátsó váltó kanalán lévő két görgő, melyből a felső a pozícionálásért felelős, míg az alsó a feszítésért. Ez utóbbi lehet ipari csapágyas, vagy siklócsapágyas, készülhet műanyagból (gyakoribb) vagy alumíniumból.

     

    ">görgőből.
  • Elastogel Két alkatrészre használjuk ezt a kifejezést: lehet a téli, beltéri edzésre használatos (edző)görgő, vagy a hátsó váltó kanalán lévő két görgő, melyből a felső a pozícionálásért felelős, míg az alsó a feszítésért. Ez utóbbi lehet ipari csapágyas, vagy siklócsapágyas, készülhet műanyagból (gyakoribb) vagy alumíniumból.

     

    ">görgő a csendes működésért és a jó tapadásért.
  • Könnyen összecsukható, kis helyen tárolható
A termék rendelhető várható beszerzési idő 1-3 nap.
Ár: 72.500,- Ft